آشنایی با نحوه صدور ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی

هدف ما از نگارش این مقاله این است که اطلاعات بیشتری را در رابطه با نحوه صدور مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی به اسم خودتان و بدون اینکه به کارکردن با شرکت های واسطه نیاز باشد، در اختیارتان قرار دهیم. در ایران برخورداری از یک کارت بین المللی که تمام مزایا و ویژگی های آن فعال باشد، می تواند یک رؤیا به نظر برسد.

 

آشنایی با نحوه صدور ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی

هدف ما از نگارش این مقاله این است که اطلاعات بیشتری را در رابطه با نحوه صدور مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی به اسم خودتان و بدون اینکه به کارکردن با شرکت های واسطه نیاز باشد، در اختیارتان قرار دهیم.

 

مستر کارت فیزیکی

آشنایی با نحوه صدور ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی

 

معرفی مسترکارت فیزیکی

در ایران برخورداری از یک کارت بین المللی که تمام مزایا و ویژگی های آن فعال باشد، می تواند یک رؤیا به نظر برسد. ولی یادتان باشد که شهروندان ایرانی قادر به ارائه درخواست مسترکارت یا ویزا کارت تنها با افتتاح یک حساب بین المللی هستند. با توجه به بین المللی بودن این کارت ها، می توانید از همه سایت های دنیا خرید کرده و حتی واریز پول به این حساب ها را انجام دهید.

مستر می تواند 3 سطح عضویت مختلف را به افراد ارائه دهد، همچنین به کمک این کارت، قادر به استفاده از حفاظت بازگشت بوده که 2 ماه را می توان طول مدت زمان آن دانست.

برای مثال، شما به سهولت می توانید از فروشگاه های آنلاین بین المللی از قبیل اپ استور، گوگل پلی، آمازون و غیره خرید نمایید. یا اینکه قادر به پرداخت مبلغی به حساب یک شخصی که خارج از ایران سکونت دارد، هستید.

مستر کارت گلد، دبیت کارت مستر استاندارد و مستر کارت پلاتینیوم از انواع مسترکارت فیزیکی محسوب می شوند.

برای دریافت مستر کارت پلاتینیوم و مستر کارت گلد بایستی 150 دلار و برای اخذ مستر کارت استاندارد باید 100 دلار پرداخت کنید. صدور مستر کارت های فیزیکی در دو ارز یورو و دلار انجام می شود.

 

معرفی ویزا کارت فیزیکی

ویزا را می توان یک شرکت پیشرفته در حوزه فعالیت های بانکی دانست که بر اساس جدیدترین علوم فناوری به درجه بندی حساب تان در 3 سطح خواهد پرداخت که هر یک دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. ویزا کارت فیزیکی شامل ویزا کارت استاندارد یا معمولی و ویزا کارت پلاتینیوم و ویزا کارت گلد می شود. به منظور دریافت ویزا کارت فیزیکی گلد، ویزا کارت فیزیکی استاندارد و ویزا کارت فیزیکی پلاتینیوم باید به ترتیب هزینه 150، 100 و 170 دلار را پرداخت کنید.

 

مستر کارت فیزیکی

معرفی ویزا کارت فیزیکی

 

صدور ویزا کارت فیزیکی در 2 ارز یورو و دلار انجام می شود. با کمک هر یک از این کارت ها، قادر به انجام پرداخت های اساسی واحد ارز مورد نظر از قبیل شهریه دانشگاه های آسیایی و اروپایی، هزینه ویزای شینگن، رزرو هتل و همچنین خرید کردن از شرکت های بزرگ خارجی خواهید بود.

مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی چه تفاوتی با هم دارند؟

مستر و ویزا کارت فیزیکی تفاوت چندانی با هم نداشته و تنها در بعضی از جزئیات با هم فرق دارند. پشتیبانی از هر دو کارت از طریق ATM ها و درگاه های پرداخت صورت می گیرد و استفاده از امکانات و ویژگی های آنها میسر است.

آشنایی با مزایای ویزا کارت و مسترکارت فیزیکی

مسلماً محدودیت های ویژه ای همچون سقف تراکنش، مدت زمان اعتبار و مسائل مربوط به خرید از پوز یا دستگاه های پرداخت فروشگاهی در نسخه مجازی این کارت ها قابل مشاهده است.

علاوه بر آن، همکاری با شرکت های واسطه پرداخت با توجه به بالا بودن کارمزدها در طولانی مدت، مقرون به صرفه نخواهد بود.

ترکیه از جمله کشورهایی است که اقدام به صدور این کارت ها برای شهروندان سایرکشورها نموده است. به سهولت قادر به دریافت نسخه فیزیکی کارت های بین المللی ویزا و مستر در هر یک از شهرهای کشور ترکیه جهت پرداخت های خود خواهید بود.

همچنین، هیچگونه محدودیتی در این رابطه وجود نداشته و شما می توانید انواع وام ها و غیره را در این کشورها دریافت کنید.

صدور کردیت کارت مستر و ویزا چگونه انجام می شود؟

نیاز به اقامت در ترکیه جهت دریافت کردیت کارت نخواهد بود. شما قادر به دریافت ویزا کارت یا مسترکارت با افتتاح حساب در ترکیه در همان روز خواهید بود.

نحوه بازکردن حساب بانکی مستر و ویزا کارت

شما می توانید اقدام به واریز درآمدهای ارزی خود از سایت هایی همچون گوگل و یوتیوب و فعالیت های فریلنسری دیگر به حساب خود با دریافت مسترکارت و ویزا کارت کنید.

هزینه صدور مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی چقدر است؟

یک خبر خوش در این رابطه که می توان به آن اشاره کرد، امکان دریافت کارت مستر و ویزای هشت ساله رایگان و به اسم خود شما از بانک های ترکیه می باشد. شما قادر به دریافت کارت خود از شعبه بانک تنها با یک سفر چند ساعته به استانبول خواهید بود. از مزایای این کارت ها، صدور آن به اسم خودتان و همچنین یورویی و دلاری بودن آنها است. علاوه بر آن، نیاز به کارکردن با شرکت های واسطه پرداخت نبوده و اخذ کارمزدهای اضافی در آنها مشاهده نمی شود. افتتاح حساب با حضور شما انجام شده و مالک کامل حساب خود هستید. همچنین، تعیین قیمت کالاها بر حسب نوع کارت استاندارد، پلاتینیوم، گلد و کلاسیک صورت می گیرد.

چطور می توانیم مستر کارت یا ویزا کارت دریافت کنیم؟

 

مسترکارت فیزیکی

چطور می توانیم مستر کارت یا ویزا کارت دریافت کنیم؟

 

امکان دریافت این کارت ها تنها با داشتن پاسپورت و بدون برخورداری از اقامت ترکیه وجود دارد. علاوه بر آن، این کارت ها برای هر شخص حقیقی و حقوقی، تجارت و کسب و کار و بدون ثبت هیچگونه شرکتی در خاک ترکیه فعال خواهد شد.

برای ایرانیان نیز محدودیتی وجود نداشته و کارمزد نسخه فیزیکی این کارت ها در مقایسه با نسخه مجازی آن به مراتب کمتر بوده و می توانید تعداد برداشت و واریز بیشتری را با آن داشته باشید.

همچنین، شما نه تنها با این کارت ها مالک یک حساب بین المللی با شماره حساب IBAN خواهید شد، بلکه امکان دریافت یورو و دلار را از کشورهای دیگر دنیا دارید.

 

مطلب پیشنهادی: افتتاح حساب بانکی در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *