معرفی ایش بانک ترکیه و مزایای آن

در حال حاضر ایش بانک از بزرگترین بانک های ترکیه محسوب می ‌شود که خدمات بانکداری کاملی را به نحو مطلوبی به مشتریان ارائه می نماید. طبق قوانین بانک مرکزی ترکیه، تمامی توریست ها و مهاجران می ‌توانند به افتتاح حساب در این بانک بپردازند و از مزایای بیشمار آن استفاده کنند.

 

معرفی ایش بانک ترکیه و مزایای آن

در واقع بیشتر کسانی که قصد سفر به کشور ترکیه را دارند و یا اینکه می خواهند به این کشور مهاجرت نمایند، حتما با نام ایش بانک تا حدودی آشنایی دارند. این بانک یک بانک خصوصی به شمار می آید که در سال 1924 به دستور آتاتورک جهت بهره مندی این کشور از پول هندی ها تاسیس شد.

 

ایش بانک ترکیه

معرفی ایش بانک ترکیه و مزایای آن

 

در حال حاضر ایش بانک از بزرگترین بانک های ترکیه محسوب می ‌شود که خدمات بانکداری کاملی را به نحو مطلوبی به مشتریان ارائه می نماید. طبق قوانین بانک مرکزی ترکیه، تمامی توریست ها و مهاجران می ‌توانند به افتتاح حساب در این بانک بپردازند و از مزایای بیشمار آن استفاده کنند.

 

ایش بانک ترکیه دارای چه اعتباری می باشد؟

باید بدانید که این بانک بر اساس لیست منتشر شده توسط فایننشیال تایمز، جزء هزار بانک معروف و برتر دنیا می باشد که توانسته در رتبه 102 جهانی قرار گیرد. علاوه بر آن، ایش بانک ترکیه در سال 2008 میلادی رتبه 371 فهرست فوربز جهانی سال 2000 را از بزرگترین شرکت های دنیا کسب نموده است و اینگونه دارای اعتبار جهانی می باشد.

 

نحوه افتتاح حساب در ایش بانک

در حقیقت یکی از معروف ترین و یا قدیمی ترین بانک های کشور ترکیه، ایش بانک می باشد که ایرانی‌ ها می ‌توانند در آن حساب باز کنند. ناگفته نماند که افتتاح حساب در این بانک شرایط نسبتا سختی دارد. البته این قوانین و مقررات توسط بانک مرکزی ترکیه اعلام می گردد که باید به رعایت آن پرداخت.

طبق قوانین بانک مرکزی ترکیه، تعداد محدودی از بانک ‌ها در این کشور مجاز به باز کردن حساب برای ایرانی ها می باشند که ایش بانک نیز جزء این بانک ها به حساب می آید. تمامی ایرانی‌ ها در این بانک معروف می ‌توانند بر اساس لیر، یورو و یا دلار به افتتاح حساب بپردازند. لازم به ذکر است که ارائه کارت اقامت جهت افتتاح حساب در این بانک ضروری می باشد. در صورت نداشتن این کارت، افتتاح‌ حساب به هیچ عنوان صورت نمی پذیرد. باید بدانید که پس از یک هفته برای مشتریان مستر کارت و یا ویزا کارت صادر می شود.

 

مزیت های باز کردن حساب در ایش بانک

باز کردن حساب در ایش‌بانک ترکیه دارای مزایای بسیاری می باشد که در ادامه به آنها اشاره می نماییم:

  • امکان انتقال سرمایه به داخل کشور ترکیه
  • امکان خرید از سایت های گوناگون در داخل ترکیه و یا خارج آن
  • امکان تبدیل ارزهای دیگر به صورت اتوماتیک به ارز رسمی ترکیه
  • امکان انجام تراکنش‌ های مالی روزانه در حجم بالا
  • پیشگام بودن این بانک در تمامی سرویس های بانکداری
  • بهترین گزینه برای افرادی که می خواهند در ترکیه سرمایه ‌گذاری نمایند و یا از یک سیستم بانکداری بین المللی و پیشرفته بهره مند شوند.

پیشنهاد می کنیم که برای سرمایه گذاری در ترکیه و بهره‌ گیری از این بانک معروف حتما روش های سرمایه گذاری در ترکیه جهت اخذ شهروندی را فرا بگیرید.

 

آشنایی با کارت های بانکی صادر شده توسط ایش بانک

به طور کلی شما با افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه، کارت هایی مانند مستر کارت و ویزا کارت را می توانید دریافت نمایید. باید بگوییم که خرید اینترنتی با تمامی کارت های صادر شده توسط این بانک معتبر، سقف بالایی دارد که مشتریان می توانند از آنها استفاده نمایند. در واقع مشتریان از طریق کارت ‌های این بانک می توانند حداکثر 10 هزار لیر خرید اینترنتی داشته باشند.

ذکر این نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که برای افتتاح حساب در این بانک مدارکی از قبیل اصل پاسپورت، کارت اقامت و شماره مالیاتی خود را باید حتما به همراه داشته باشید. در غیر این صورت، امکان افتتاح حساب برای شما وجود نخواهد داشت.

 

پرداخت سود سپرده های ایش بانک ترکیه به چه صورت است؟

در حقیقت ایش‌بانک ترکیه به سپرده های دلار و لیر سود پرداخت می کند. شایان ذکر است که به سپرده‌ های لیر در سال 2021، سود 16 درصد تعلق گرفته است. برای سپرده های دلاری و ارزی هم سود 3 درصد تعیین گردیده است.

 

ایش بانک ترکیه

مزیت های افتتاح حساب در ایش‌بانک

 

معرفی شعبه های خارجی ایش بانک

ایش بانک یک بانک معتبر و خصوصی در کل جهان است که توانسته اقدام به افتتاح شعبه های مختلف در کشورهای دیگر نماید. در سال 2021 بر اساس اعلام سایت رسمی این بانک، 22 شعبه در کشورهایی از جمله بحرین، قبرس، عراق، انگلیس و کوزوو افتتاح شده است.

 

اگر تمایل دارید که در ایش بانک حساب باز کنید، می توانید به مطالعه افتتاح حساب بانکی در ترکیه و شرایط و ضوابط آن در این سایت بپردازید تا تمامی ابهامات شما برطرف گردد.

 

مطلب پیشنهادی: آشنایی با ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *