نحوه افتتاح حساب پایونیر

حساب پایونیر چیست؟

پایونیر یک پلتفرم انتقال پول در دنیا است.

ایجاد حساب و استفاده این سایت بسیار ساده است.

این شرکت در سال 2005 با بالاترین سطح امنیت شروع به کار کرد.

همچنین این سایت نسبت به رقبای خود یعنی پی پال و اسکریل مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم

شرکت های زیادی از جمله ایر بی اند بی، آمازون، گوگل و … نیز از این سرویس استفاده میکنند.

همچنین سرویس های فریلنسر مانند آپ ورک نیز با این سیستم کار میکنند.

پایونیر دارای یک تیم مراقبت از مشتری با 320 کارمند است.

این شرکت از 4 میلیون مشتری به 70 زبان مختلف پشتیبانی می کند.

همچنین باید اضافه کرد که این شرکت با 150 ارز مختلف کار می کند.

در اکتبر سال 2019 ، این شرکت خدماتی را با هدف مشاغل کوچک و متوسط ​​راه اندازی کرد تا پرداخت های سریع و ارزان در هر نقطه از جهان را انجام دهند.

هر آن‌چه که باید درباره پایونیر بدانید

پایونیر یک شرکت خدمات مالی است که برای شما امکان استفاده از انواع خدمات انتقال پول و خدمات پرداخت دیجیتالی را فراهم می‌کند. در نظر داشته باشید که دارندگان حساب پایونیر این امکان را خواهند داشت که بتوانند به حساب بانکی، مستر کارت و کیف پول خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

شما با افتتاح حساب پایونیر این امکان را خواهید داشت تا بتواند خدمات پرداخت بین‌المللی B2B را به راحت‌ترین نحو ممکن انجام دهید. البته این نکته را هم درباره پایونیر بدانید که این سرویس در بیش از 200 کشور و با 150 نوع ارز ارائه می‌شود. از این رو، پایونیر همواره طرفداران بسیاری را دارد.

همانطور که گفته شد، پایونیر برای اولین بار در سال 2005 فعالیت خود را برای اولین بار آغاز کرده است و در حال حاضر از میان 5000 شرکت نقل و انتقال ارزی رتبه صدم را کسب کرده است. همچنین این شرکت در سطح جهان دارای 12 دفتر است و در حال حاضر هم از زیر مجموعه‌های مسترکارت به شمار می‌رود.

 

نحوه افتتاح حساب پایونیر

شما پیش از افتتاح حساب پایونیر باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از خدمات این سرویس برای ایرانیان منع شده است و از این رو نمی‌توانید با آی‌پی ایران وارد این برنامه شوید. از جمله دیگر کشورهایی هم که در این برنامه پشتیبانی نمی‌شوند، می‌توان به پاکستان و بنگلادش اشاره کرد. از این رو شما می‌توانید برای افتتاح حساب بانکی خود، از وی پی ان یا وی پی اس استفاده کنید.

اولین کاری که برای افتتاح حساب پایونیر باید انجام بدهید، مراجعه به وب‌سایت این شرکت است. پس از ورود به وب‌سایت این مجموعه، باید روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و سپس نوع اکانت مورد نظر را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که اگر حساب مد نظر شما برای یک شرکت است باید گزینه شرکت را انتخاب کنید و اگر حساب برای شخص می‌خواهید، گزینه شخصی مناسب شما خواهد بود.

کاری که در ادامه باید انجام بدهید، وارد‌کردن ایمیل و پسوورد است. در این حالت از شما خواسته خواهد شد که پس از وارد کردن موارد ذکر شده، روی گزینه بعدی کلیک کنید. پس از انجام این کار، نوبت به وارد کردن آدرس محل زندگی می‌رسد. در این بخش شما باید کشور، نام خیابان و پلاک منزل خود را مشخص کنید. در بخش اطلاعات بیشتر آدرس هم می‌توانید جزئیات بیشتری از آدرس منزل خود شرح دهید. در بخش بعدی نیز باید نام شهر و سپس کد پستی منزل خود را وارد کنید که به شما این امکان را خواهند داد تا حساب پایونیر خود را افتتاح کنید.

سپس سایت شما را برای دیگر مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب پایونیر به بخش بعدی هدایت خواهد کرد. در بخش بعدی باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در دو بخش اول باید نام و نام خواندگی را به ترتیب وارد کرده و سپس سراغ تاریخ تولد بروید. در نظر داشته باشید که در بخش تاریخ تولد باید تاریخ تولد خود را به صورت میلادی وارد کنید.

در ادامه شما به SSN بر خواهید خورد. بد نیست بدانید که اس اس ان، شماره نه رقمی شهروندان آمریکایی است که درست مانند شماره ملی ما ایرانیان عمل می‌کند. سپس باید شماره موبایل خود را وارد کرده و دو گزینه‌های مربوط به قوانین این شرکت را قبول کنید. در ادامه گزینه SIGN UP را باید انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه Submit، برای شما ایمیل تایید حساب کاربری ارسال خواهد شد که با وارد ایمیل خود شده و در ایمیل ارسال شده، حساب کاربری خود را تایید کنید. کار تمام شده و افتتاح حساب پایونیر شما به پایان رسیده است.

 

مزایای استفاده از حساب پایونیر

همانطور که گفته شد یکی از بهترین سیستم های پرداخت ارزی و انتقال وجه بدون شک سیستم پایونیر می باشد. برای افتتاح حساب پایونیر در ترکیه باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. در ادامه با برخی از مزایای استفاده از این حساب آشنا خواهید شد.

  • انتقال پول در یک بازه ی زمانی مشخص برای چندین نفر
  • امکان پرداخت به صورت اتوماتیک
  • قابلیت پرداخت دستمزد از طریق سیستم مالی پایونیر
  • امکان پرداخت دسته جمعی با افتتاح حساب پایونیر

 

هزینه استفاده از خدمات پایونیر

به طور کلی می‌توان گفت که بیشتر سیستم‌های پرداخت مالی در جهان از کاربران خود مبلغی را به عنوان مالیات یا کارمزد دریافت می‌کنند. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت پایونیر ادعا دارد که همواره کمترین میزان کارمزد را در میان رقبا از کاربران خود دریافت می‌کند.

اگر شما قصد انتقال پول به حساب دیگری را داشته باشید، اگر فرد گیرنده دارای حساب پایونیر باشد، میزان کارمزد انتقال برای شما صفر می‌شود و از این رو می‌توان گفت که شما سود بزرگی را کرده‌اید. اگر هم شما قصد پرداخت از طریق انتقال بانک‌های محلی را دارید، در صورتی که مبانی ارزی شما دلار آمریکا باشد، از پرداخت کارمزد معاف خواهید شد. در نظر داشته باشید که نقل و انتقال با یورو و پوند نیز به همین صورت رایگان است.

همچنین بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که پرداخت‌های شما اگر از طریق eCheck و با ارز دلار آمریکا باشند، بازهم برای شما کارمزدی در نظر گرفته نخواهد شد. اگر هم پرداخت‌های شما از طریق کارت اعتباری انجام می‌شوند، میزان کارمزد آن‌ها نرخ ثابت 3 درصد خواهد بود.

 

برداشت وجه از پایونیر چگونه است؟

برای افتتاح حساب پایونیر در ترکیه باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. دو روش متعدد برای برداشت وجه از این سیستم وجود دارد این دو روش از طریق مسترکارت های prepaid و دستگاه های خودپرداز می باشد. با استفاده از این روش ها به راحتی می توانید عملیات برداشت وجه انجام دهید. بدون شک یکی از بهترین سیستم های پرداخت ارزی و انتقال وجه سیستم پایونیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *