نحوه ساخت و تایید اکانت گوگل ادسنس

شما به منظور کسب درآمد در گوگل، بایستی از یک حساب تأیید شده گوگل ادسنس برخوردار باشید. در این مقاله قصد داریم به ارائه توضیحاتی راجع به ایجاد اکانت گوگل ادسنس به شکل بی واسطه و به اسم خودتان بپردازیم. برای ساخت اکانت گوگل ادسنس، در گام نخست باید اقدام به ایجاد یک اکانت در بخش ادسنس گوگل کنید.

 

نحوه ساخت اکانت گوگل ادسنس

شما به منظور کسب درآمد در گوگل، بایستی از یک حساب تأیید شده گوگل‌ادسنس برخوردار باشید. در این مقاله قصد داریم به ارائه توضیحاتی راجع به ایجاد اکانت گوگل ادسنس به شکل بی واسطه و به اسم خودتان بپردازیم.

 

 

آشنایی با نحوه ایجاد حساب گوگل ادسنس

برای ساخت اکانت گوگل ادسنس، در گام نخست باید اقدام به ایجاد یک اکانت در بخش ادسنس گوگل کنید. سپس گوگل به بررسی سایت شما بعد از ثبت آدرس پرداخته و در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز جهت استفاده از گوگل ادسنس، سایت تان مورد تأیید قرار می گیرد.

برای مثال، عدم بکارگیری زبان فارسی و ارتباط نداشتن با کشور ایران، یکی از این شرایط به شمار می آید. بعد از تأیید اکانت، تازه کار شما شروع شده است، چرا که به مواردی همچون شماره تلفن خارج از کشور، آدرس غیر ایران و از همه مهم تر، حساب بانکی بین المللی نیازمندید.

 

معرفی مدارک لازم جهت وریفای اکانت ادسنس

ممکن است آسان ترین راه جهت انجام این کار، رفتن به سراغ شرکت های واسطه باشد. ولی به دلیل کارمزدهای بالا و وجود واسطه در طولانی مدت مقرون به صرفه نخواهد بود، از این رو، اگر خودتان دارای اکانت ادسنس اختصاصی باشید، بهتر خواهد بود. در ادامه قصد داریم به سراغ معرفی ملزومات ایجاد اکانت گوگل ادسنس برویم.

 

افتتاح حساب بانکی گوگل ادسنس

داشتن یک حساب بانکی به اسم خودتان را می توان نخستین مدرک جهت تأیید اکانت گوگل ادسنس دانست. این حساب بایستی از سوییفت برخوردار باشد که البته ایرانیان با پاسپورت و بدون داشتن اقامت، در کشور ترکیه  به کمک ترکیه ساپورت می توانند افتتاح حساب کنند.

شما به راحتی و در کمتر از یک ساعت قادر به افتتاح حساب بانکی در ترکیه هستید و می توانید اقدام به باز کردن حساب بانکی دلاری به اسم خود با سفر به استانبول نمایید. علاوه بر اینکه این حساب به نام شما خواهد بود، بلکه صدور مسترکارت و ویزا کارت فیزیکی در همان روز توسط بانک برایتان انجام می شود.

 

 

دریافت مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی

بر اساس مطالب ذکر شده در بالا، شما به یک شماره حساب بین المللی IBAN برای گوگل نیاز دارید. ولی مستر کارت فیزیکی و ویزا کارت متصل شده به حساب بانکی، از دیگر مدارکی است که باید تهیه نمایید.
یکی از امکانات فراهم شده از سوی ترکیه ساپورت، دریافت مستر کارت یا ویزا کارت از شعبه، در روز باز کردن حساب می باشد.

ارائه آدرس گوگل ادسنس

آدرس غیر ایران، گام بعدی برای تأیید محسوب می شود که شرکت ترکیه ساپورت قادر به ارائه آدرس واقعی و معتبر در کشور ترکیه برای مشتریان خود خواهد بود.
سپس به منظور فعالسازی اکانت تان، می توانید از کدی که برایتان بعد از ایجاد حساب ادسنس فرستاده شده، استفاده کنید.

 

داشتن شماره موبایل برای گوگل‌ادسنس

علاوه بر آن، شما نیازمند یک سیمکارت جهت دریافت پیامک هستید. بدین منظور، در سفر استانبول، هم امکان تهیه سیمکارت تنها با 150 لیر فراهم بوده و هم می توانید اقدام به افتتاح حساب کنید.

 

ارائه مدارک شناسایی جهت وریفای گوگل‌ادسنس

گوگل، در کنار مدارک فوق، در سال 2021 درخواست ارائه گواهینامه، یک کارت شناسایی پاسپورت و همچنین آی دی کارت را نیز از متقاضیان دارد. ترکیه ساپورت می تواند اقامت یکساله ترکیه را به شکل قانونی برای شما اخذ نماید. علاوه بر آن، امکان دریافت گواهینامه ترکیه بعد از دریافت اقامت ترکیه وجود خواهد داشت.

 

 

آشنایی با نحوه نقد کردن درآمد گوگل‌ادسنس

ممکن است برایتان این سؤال پیش آید که نحوه تبدیل پول از حساب زراعت بانک تان به ریال، در صورت افتتاح حساب بانکی در ترکیه و واریز درآمدها به چه صورت است.

روش های زیادی جهت انجام این کار وجود دارد. امکان فروش دلارهای موجود در حساب زراعت بانک، بیشتر از قیمت روز دلار در ایران خواهد بود. چرا که به دلیل وجود این دلارها در حساب بین المللی، کلیه صرافی ها تمایل به پرداخت مبلغ بالاتری برای آنها هستند. ضمناً صرافی ترکیه ساپورت به خرید دلارهای شما با قیمت بالاتری می پردازد و به حساب شما معادل ریالی آن را واریز خواهد کرد.

 

ویدیو آموزشی ایجاد اکانت گوگل ادسنس اختصاصی

 

مقاله پیشنهادی: راهنمای ثبت شرکت در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *